Tuesday, May 22, 2007

Adib Khairullah B. Khairunnas

Kebaikan dari Allah, Harapan dari umi dan abi adib.
Dilahirkan pada 8 jan 2007 di Sentosa Medical Center kajang Jam 9.30 pagi secara ceasarean, Aku masuk sekali ke dalam bilik bedah menemankan istriku untuk menyambut orang baru dalam hidup kami berdua. berat hanya 2.34kg ketika dilahirkan. aku tengok kecik sangat anak aku ni. alhamdulillah sekarang aku tgk makin hari makin membesar bagai johan.tp aku tak bagi susu dumex hehehe... gambar ni aku amik masa g port dickson last saturday.cubalah korang tgk pipi anak aku ni. eee geram aku tgk.
korang yang lain pls send gambar baby korang kat khairi atau kat aku. email khairi kayry5@yahoo.com atau email aku inas_r@tmnet.com.my. lagi satu korang kalau dah masuk blogs ni try lah ringan2 tangan tulis kat chating tu sikit, at least aku tahu korang masuk dan tgk blogs kite ni.msg kat aku korang punye contect no and email korang sekali kat aku. aku nak letak dalam blogs kita ni.

No comments: