Friday, May 18, 2007

intro to sweet kejora...

hi guys...
Lama dah tak dengar berita tentang korang... espeacially geng2 kejora 1995-96. since kite punya laman web 5 kejora dulu yang tak diupdate sampailah sekarang, tak de kabar berita tentang geng2 5 kejora. rasanya hari tu liza ada tanya pasal url untuk laman yang dah lama tak di update tu, so rasanye blogs ni satu alternative untuk laman yang telah berkubur tu.
aku harap dengan terciptanya blogs sweetkejora ni akan dapat mengembalikan dan merapatkan hubungan ukhwah antara kita semua. diharap juga dapat kita bertukar-tukar berita dan cerita antara kita semua. kalau ada kekawan yang lain dah create blogs sendiri, jangan segan silu untuk bagi kat aku link tersebut, nanti aku akan letakan link tu kat blog ni... lagi satu kalau korang semua ada gambar yang lama2 dulu, gambar masa kita buat gathering masa kat PD dulu or gambar masa kat kelas dulu minta korang send kat email aku inas_r@tmnet.com.my insya Allah nanti aku akan letak kat blog yang kita buat sesama ni... so aku rasa untuk permulaan ni tak payah lah aku nak tulis pepanjang pulak... nanti korang bosan pulak.. so kalau ada paper berita or something yang intersting yang korang nak kongsi ngan kekawang 5 kejora, just email kat aku... so kalau ada berita tentang bebudak 5K dulu minta korang email kat aku... bebudak 5k yang aku ingat
1-khairunnas (happily married with a cute little son.. hehehe)
2-mohd khairi ( 1 year cute daughter and still adorable.. :D )
3-Mohd Zakaria ( just angange with pahang lady)
4-asmanizam (married but unsure no of kids)
5-zariman ( no news after married)
6-jazid (a bachelor soldier)
7-salleh ( no news ... some one pls update)
8-azrin (no news... some one pls update)
9-hoezaimie (remy)
10-basir (mere nam hee inspektor sahab...masih bujang dan dalam pencarian...hahaha)

1-norzaliza ( married with ali...hehehe akhirnye kawin jugak ngan pakwe lama dia ni...)
2-rosmawar
3-norashikin ( new baby bone)
4-normah ( tak sure berapa orang anak dia. khairi kata ada 2 orang, ada sesiapa yang boleh confirmkan aku)
5-fitria
6-siti musliha
7-nurjunaini
8-Siti Rohayu
9- rosemawati
10- alfarizan

kalau ada yang tertinggal inform kat aku...

2 comments:

khairi said...

akhirnya setelah sekian lama menyepi, inas telah mengambil inisiatif untuk membuka blog ni utk kita kembali berhubung. Aku pun sekarang dah jarang balik kampung. so, walaupun tak berjumpa secara fizikal, kita boleh berjumpa secara maya kat blog ni. dikesempatan ini jugak aku nak mintak maaf pada shikin ngan liza sebab tak sempat nak gi kenduri korang ber2 haritu. untuk pengetahuan kwn2, tambahan kepada komen inas di atas, anak aku dan berumur 13 bulan tapi masih belum pandai jalan. tapi yang inas tulis still adorable tu aku konpius dia maksudkan anak aku ke aku? :)

khairunnas said...

hahah... yang cute tu aku refer kat anak ko lah... yang adorable tu kepada yang berkenaan sahaja...
korang yang lain msg kat aku nak tulis apa kat status korang... nanti aku akan update.