Saturday, June 30, 2007

Norzaliza & Mohd Fazdlee Weding Day

nas ---->Hari ni aku baru dapat email dari liza dan dia attach sekali gambar persandingan dia ngan ali. Walaupun selalu menafikan hubungan inteam antara ali ngan dia.. akhirnya.. hehehhe... dah jadi suami istri. memang lama bercinte deme berdua ni. siap bagi surat cinter lagi. aku ingat lagi cikgu nikmat pangil aku pasal surat cintaa ali nak bagi kat liza. selit dalam kamus dewan yang tebal tu. cikgu nikmat ingat aku punye surat... sekali surat ali...
whatever pun.. alhamdulillah skang dah kawin kita doakan semoga berbahagia selalu dikurniakan cahaya mata yang menyejukan hati... terlanjur bicara nak tanya.. dah ada isi ker liza???? kalau dah ada kita doakan juga semoga selamat semuanye... kat sini liza ada tulis skit...

liza---> Dengan perasaan berdebar debar,hari yg di tunggu tunggu selama ini telah tiba..Liza selamat di ijab kabulkan pada hari Sabtu 23/12/2006 selepas Isyak dan majlis persandingan berlangsung pada ke esokkan harinya Ahad 24/12/2006…

Dengan cuaca yg baik,majlis berlangsung dgn jayanya..Ramai juga teman teman sekolah yg datang seperti..Salleh,Ajied,Shikin & suami,Normah sekeluarga,Mawar,Inas & isteri dan tidak lupa juga kepada member member dari kelas 5 Baiduri.. Terima kasih kepada semua yg hadir pada hari persandingan Liza ... “



4 comments:

Anonymous said...

oit...sowie lambat sket eh...bz. aku dah dok kl la ni...
mawar tunang dgn sape oit?
ok nas..aku nak betul/update info psl classmates kite...
Azam-anak dah tiga....
normah- anak masih sorang
fit -kawen dec hari tu dan expecting bln 9 ni nanti.....dia dgn liza lbh kurng date nye...
salleh- bakal bertunang thn...(sedaro den tu,sejak aku jd org sbm le...)
amie....aku nak tuntut buku 3X5 dgn die...:)
aku...????sampai hati ko ye....

Anonymous said...

nama junaine bukan NUR junaini....
alfarizan anak dah 3
siti rohayu anak 2,dah dc dgn hubby :(

khairi said...

mawar dah tunang ke? tak dengar cerita pun. bukan ngan org Beranang jugak ke?
Berapa hutang ko shikin?

Anonymous said...

hehehe.. aku agak2 je yang mawar tu bertunang. ok tq for the info shkin. aku pun tak dapat update dr diorang tu. so bila kita nak buat gathering balik ni shikin. lama dah tak jumpa ngan kekawang kita yang lain tu... saleh kawin ngan sapa??? musliha pula apa cerita terbaru. ko update lah ngan kitorang ni...