Sunday, June 10, 2007

tanjung karang






aku ngan khairi semalam g tanjung karang g tangkap belut. aku tgk tak dek respond pun untuk nak main bowling, so apa lagi aku ajak khairi tanjung karang tangkap belut. Aku dapat jugak sekor belut. tp anak dia lah. gambar yg kat sebelah tu bapok belut yg pakcik aku yang tangkap. khairi datang skadar jadi reporter jer, tukang tangkap gambor. ni jelah aktiviti bersama budak kejora...



Ok dah terlanjur citer pasal belut ni. aku meng"google" cerita pasal belut ni. aku rasa aku nak bagi kat remy belut ni. bagi menambah kesihatan dan kekuatan dia. boleh lah dia kunyah ngan gambir sarawak yang dia pesan kat basir...






Tahukah Anda, beLut memiLiki banyak khasiat jika kita rajin mengkonsumsinya. BeLut sangat bermanfaat bagi kesehatan, seLain mampu menguatkan daya tahan tubuh, juga menormaLkan tekanan darah, menghaLuskan kuLit, mencegah penyakit mata, menguatkan daya ingat, dan membantu mencegah hepatitis. Secara khusus, kepaLa beLut jantan diyakini sebagian orang membantu meningkatkan hormon vitaLitas lelaki dan menghiLangkan sengal2 pada pinggang









No comments: