Thursday, December 25, 2008

Reunion Di PD

Malam nie amie datang rumah aku, aku pun tak tahu apa mimpi dia datang rumah aku. setelah berbincang ngan amie dan juga setelah mengambil kira pandangan dari shikin dan juga sambutan yang tidak menggalakan dari semua kekawan, reunion pada 28 @ 29 nie terpaksa dibatalkan. satu penentuan tarikh akan ditentukan kemudian. kepada kawan2 yang ada kesempetan untuk datang pada 29 haribulan nie, satu pertemuan kecil2an akan diadakan diPD. harap maklum. segala kesulitan amat dikesali. terima kasih

4 comments:

Anonymous said...

PD tue...pantai dia dah tercemar teruk sgt!...badan gatal2 bila lepas mandi...serius aku ckp nie...terutama pada yg ada anak tue la...sian beb!..AKU CADANGKAN LA...BUAT KAT HUTAN2 YG ADER AIR TERJUN SIKIT( HUTAN LIPUR )BOLE RILEK'S SEJUK SIKIT OTAK hihihih korang kolek
1. lantik sorang ker dua org surveyor tempat.

2. dah ader tempat' lantik sorang operator tuk fon or sms or remaind sorang2 comittee.BUAT CHECK LIST SIKIT SENARAI NAMA YG BERMINAT OR tidak.

3. tetapkan sorang koleksion satu keluarga berapa.lantik sorang yg pegang koleksion n p beli barang2 yg diperlukan...or selepas nie....BUAT SATU TABUNG SMKJ GROUP.yg berminat la...atleast ado la sikit parjolo comitte

aku cuma bagi idea la..

Anonymous said...

satu lagi...yg p beli barang2 tue biar sorang dua jer...tapi masa majlis tue...sama gotong royong la...ulur la sikit( ikhlas collection drpd kengkawan / ahli comitte ) pd sipulan2 yg beli barang n yg tukang antar sms or fon ker....pada yg nak bawak sendiri dari rumah tue...terpulang lah...koleksion tetap koleksion..OK :)

Marzida said...

siapa gerangan Anonymous ini yea?

Anonymous said...

aku ada tempat best'.privacy sikit. KAT KEBUN BAPAK AKU. kebetulan dekat dengan SUNGAI BATANGSI' sapa penah dengar? lokasi jauh sikit dari jalan besar... tapi jalan masuk ader berbatu kerikil...( takdo Tar )barang saper yg nak p tengok bole hello aku'.this weekend aku masuk kebun.TEMPAT aku gerenti lu orang akan bagi " A ". beb! sebab?
1. AIR SUNGAI DIA MARVELOUS
2. PRIVACY ( tak ramai org )
3. Bole camping kalu nak.

aku ambik RM 50 jer tuk satu keluarga.( makan la apo nak makan, bayar akak aku masakan )

MENU'
1. Minuman sejuk + panas.
2. Makan Tengahari + BBQ + Buah2an.
3. Minum Petang + dan lain2 ( apo yg ado kek kobun yg bole dimakan )

amacam? sebarang pertanyaan lanjut bole hello aku : 019 - 2540478 anak owner kebun ( kamarul ) hihihihi..Anonymous N nie DENN la......hehehehe.ok jgn lupa hello aku..tempat n makan2 aku bole uruskan...pihak comitte just kolek satu keluarga RM 50. dptkan berapa keluarga yg berminat.u all just bawak badan n family jer...