Tuesday, December 2, 2008

whats up smkj




to member2 smkj,
apa khabar sume? ....
takziah kat cik zihan diatas pemergian pakcik nya( abg aki ) yg disayangi.
"teringat masa sekolah rendah kebangsaan beranang dulu ..."

aku setuju ngan idea khairi, lebih mudah kita buat cam dulu.

so, biler kita nak lepak discuss benda nie ...
so jgn lupa info aku, insyaAllah aku turun umah inas ....
sori la geng, lately nie bz bangat... so tak leh nak update ...kuang3

anyway ... Selamat Hari Raya AidilAdha & Maaf Zahir Batin dr aku sekeluarga

rgrds,
remy

3 comments:

Sheekin_Mokhtar said...

oit!!! bukan abg zihan la!!!
baca betul2......zaki.......pakcik dia laa!!!!

khairunnas said...

machooo gile lu bro.... dah jadi artis skang..

Anonymous said...

bro' mcm artis ler lu...poyo'sss.hehehehe...bila nak ngeteh ngan gua nie....frm :N'Heroes :)